Oma magamise harjumustest räägib Jaanika…

Delux Dreams töötajad on kõik hea une ekperdid ning täna jagab Sinuga oma uinumise ja magamise harjumusi meie tegevjuht Jaanika Sjöholm.

“Üle kogu maailma kannatavad inimesed halva une käes. Kui oleme noored, siis talume unepuudust hästi ning ei pööra sellele väga tähelepanu. Hilisemas vanuses hakkame rohkem oma unekvaliteedi eest hoolitsema ja alles siis saame aru, kui tähtis see tegelikult on.

Kuidas alustada oma une kvaliteedi parandamisega?

Ma usun, et kõige alus on regulaarne unerutiin. Magama oleks hea minna hiljemalt kell 23:00 ja ideaalis võiks uni kesta nii kaua, kuni naturaalselt ärkad. Oluline on luua enda jaoks ideaalne magamiskeskkond. Minule näiteks meeldib veidi enne uinumist mõnuleda voodis ja süüdata küünlad, kuulata mõnusat ja rahustavat muusikat või lugeda midagi ilusat, midagi mis pakub hingele harmooniat.

Oluline on ka kui mõnusad on su vooditooted – tekid, padjad, voodipesu, kas need kutsuvad sind endale kaissu? Minule näiteks meeldib väga siidist voodipesu tunnetus enda naha vastas. Siid on väga nahasõbralik materjal ja aitab hoida õiget kehatemperatuuri ja niiskustaset. Siid tõrjub ka tõhusalt tolmulesti ja on asendamatu kui maadled astma või allergiaga.

Mulle meeldib väga kui tekk ja padjad on mõnusalt kohevad ja seepärast on minu lemmikud juba aastaid olnud JAGUAR sarja tekk ja padi. Ma armastan patju ja minu voodis on neid palju, aga minu unepadi, millega ma siis lõpuks unemaailma reisin on LIBLIKAS. See padi on välja töödatud nii, et pakuks peale, kaelale ja õlgadele optimaalset tuge ning selle eriline kuju toestab kaela ja õlavöödet, lubades samal ajal lihastel lõdvestuda. LIBLIKAS on mu vaieldamatu lemmik ja see padi saadab mind igal pool.

On ka väga oluline milliste mõtetega voodis oled enne uinumist. Hea oleks ennast viia väga positiivsesse meeleollu. Mina jõuan sinna väga kiiresti, kui hakkan meenutama, mille eest ma tänasel päeval ja ka üleüldiselt tänulik olen. Hetkega olen kõrges armastuse vibratsioonis. 

Oluline on ka värskendada oma magamistoa energiat. Soovin jagan paari nippi kuidas on võimalik oma magamistoa energia positiivsemaks muuta:

  1. Minule meeldib regulaarselt puhastada oma magamistuba valge salveiga. Salveid on tervendavatel eesmärkidel kasutatud juba pikka aega. See vabastab halva energia ja toob selgust, ta avab hinge jaoks energeetilisi uksi unenägude maailma sisenemiseks.
  2. Palo Santo on teine ülivõimsa väega taim, mille põletamisel tulev imehea suits aitab nii tervendada kui puhastada. Tema suits puhastab kõike, millega kokku puutub ja rahustab maha rahutud energiad ning aitab taastada tasakaalu, harmoonia ja hea enesetunde.
  3. Oluline koht minu magamistoas on ka tervendavatel kristallidel. Minu lemmikud on hetkel ametüst ja roosa kvarts. Tunnen, kuidas need kaks aitavad minu magamistuppa harmooniat luua, heale unele ja imelistele unenägudele teed näidata. Ametüst on läbiaegade olnud üks hinnatumaid kvartskristalle. Teda võib nimetada ka looduslikuks rahustajaks. Tema rahustav efekt aitab kiiremini uinuda ja tõstab unekvaliteeti. Tal on ka võime negatiivne positiivseks muuta. Roosa kvarts jagab endast välja väga leebeid energiavibratsioone ja kingib armastuseenergiat, rõõmu, headust ja positiivsust. Ta on ka väga hea tervendaja.

Tuleb ka meeles hoida, et uni on osa meie keha loomulikust tsüklist ning kõikide teiste protsessidega seotud. Hea une jaoks tuleb hoolitseda ka oma tervise eest, luua igapäevarutiin, saada piisavalt päevavalgust anda kehale piisavalt liikuvust ning süüa tervislikult ja täisväärtuslikult.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga